sobota 2. listopadu 2013

Paštika z kuřecích jater



1/2 kg kuřecích jater
200 g anglické slaniny
2 velké cibule
100 ml šlehačky
20 g másla
3 česneky
provensálské koření
sůl, pepř

Anglickou slaninou vyložíme formu. Játra očistíme, nakrájíme na kousky a opečeme na cibuli a zbytku slaniny. Rozmixujeme, přidáme máslo, šlehačku, česnek, koření a povaříme. Dáme do formy a necháme vychladit v lednici. 

Do směsi můžeme přidat koňak nebo portské.

6 komentářů:

  1. Už jsem ji byla dvakrát donucena dělat doma, ty mě Ivi zničíš!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zkoušela jsem ji dělat o Vánocích a byla opravdu dobrá. Jednoduchý, rychlý a hlavně výborný recept. A určitě by skvěle chutnala na Anežčině domácím chlebíku :-)
    Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem dneska (nevím už po kolikáté) dělala tu tvou paštiku, tentokrát z kachních jater a vypadá super. Samozřejmě i chutná!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že si paštika našla stálé místo na vašem stole :)

      Vymazat